Runn Adell Ruuunn

God Dag alla glada !! Idag är vi på Fyrisskolan lediga.. imorgon också, HIGH FIVE! Känns skönt att kunna vila lite och inte gå runt i skolan som en trött zombie. Igår var jag en riktigt hurtbulle måste jag säga. Efter skolan körde jag ett gympassa och på kvällen gick jag ut och sprang med mor min en mil. Är lite överraskad att jag som är en latgris orkade träna två gånger på en dag. När vi sprang ute igår regnade det, och jag älskar att springa i regn! Hoppas att det spöregnar den dagen vi ska springa loppet, blir mycket roligare att springa då på nått konstigt vis.
Snart ska jag iväg och köra en fem kilometers löpning. Usch, tycker inte om löpband men det blåser nått så förbaskat ute. (Tycker inte alls om när det blåser).
Hoppas ni alla miljoner läsare där ute får en fin dag och hinner klämma in nått träningspass. Kan jag kan absolut DU!
Borde tagit en före bild också så jag kunde ha jämfört, men en liten förbättring har det väl blivit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0