Mamma-gympa ftw!

Tjollahopp Tjolahej Allihopa!!

Idag hade jag tänkt att springa en runda ute, men som sagt börjar våren att komma så snö/regn förstörde den här träningsplanen för kvällen. Istället fick jag idén att gå på så kallad "mamma-gympa" men min mamma! Det fungerade som ett aerobicpass och om sanningen ska fram, så var det väldigt jobbigt!!! Jag, och förmodligen många andra, har fördomar om det här passet. Jag trodde att det skulle va jättetöntig musik med bara stojiga tanter som tjoar runt, men jag hade fel. Det var trimmade tanter som gav allt i varje övning. Kul att se!
Dessutom var det ett flera minuters långt stretchpass efteråt och det uppskattas!
För det är inte så vanligt på Actic...

Så jag rekomenderar er att hänga med mamma nästa gång på mamma-gympan!
Tack för mig, pussohej!

Ps. Om ni bor i sävja, gå på deras intervallpass på lördag för att få igång konditionen på riktigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0