Freitag meinen Herren und Damen

Idag blev det ett intervallpass och därefter gymning av ben och mage. När jag kör intervall kör jag först uppvärmning på 1 km, därefter kör jag 1 min på max tempo och en halv min på medeltempel. Galet jobbigt!! Känner mig rätt slut i kroppen. Imorgon blir det till att återigen  att springa runt efter barn och hoppa i hoppborgen på Nickis. Blir min lördags träning det.
Funderar på att införskaffa mig sådana där EASYTONE och ha på jobbet. Jobbar ca 8- 10 timmar på en dag, vilken workout det skulle bli om jag hade dem häftiga skorna! Ska nog ta och kolla upp det där..
Tänkte ta och tipsa om en super smoothie som är bra nu i förkylningstider. Gjorde den till min pojk i morse då han är lite krasslig. Om han ger den tummen upp så är den god. Mycket bättre än alla c-brus tabletter och sånt strunt.
1 banan
1 kiwi
lite hallon
Apelsinjuice
MIXA
Om ni vill ha en bra smoothie innan träning kan ni ta samma frukter + keso.
Ha en trevlig helg allesammans !

Adellsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0