Back on Track

Hej alla hurtbullar och blivande hurtbullar där ute !!
Nu är vi tillbaka efter ett skönt men ack för kort lov. Ikväll var hela gänget på spinning. Spinning är ett väldigt bra komplement till vår löpträning. Det är ungefär samma typ av muskler samt ger en riktigt bra konditionsträning. Kul är det med och riktigt svettigt, vi snackar vattendroppar som droppar ned från nästippen. Vi bokade även in en gyminstruktion anpassat för löpning, så håll utkik!
Hälsomässan var lite utav en flopp. Vi sökte efter tränings tips och nya träningstrender, vi fick massagestol och ekologiskt tuggummi.
Här är lite bilder iaf:
Mina söta flickor utanför mässan
Jag tror vi hamna lite fel ... men god mat fanns det där...
Även rockringen fanns på hälsomässan, vad var det jag sa, rockring rockar fett !
En av alla hundra massagestolar, mycket skönt mycket skönt
Det ultimata hälsotestet
Tack för mig !
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0