AJ!

Ja ajjjajj aaaj vad ont jag har i mina ben, det är lite svårt att gå faktiskt. Fast träningsvärk är en rätt skön känsla för då vet man att det har tagit, och det har tagit ordentligt på mig kan jag säga mina vänner.
Men vet ni vad! Milen är avklarad för denna vecka! Så skönt!!
Jag tänkte tipsa om lite musik som jag har lyssnat på under min träningsvecka. Själv tycker jag om musik som jag kan leva mig in i när jag springer och låta tankarna vandra iväg, det underlättar för mig och gör mig taggad!
Spellistan under min mil idag såg ut såhär;
Tove Styrke - Million Pieces
Katy Perry - Fire Work
Michael Posner - Cooler than me
Chris Brown - Yeah 3x
Britney Spears - Hold it against me
Daniel Adams-Ray - Himlen luktar plast
Robyn - Stars 4ever + Cry When you get older + Indestructible+ Hang with me
Oskar Linnros - 25
Cee Lo Green - Bright Lights Bigger City
Rihanna - Who´s that chick? + S&M
Swedish House Maffia - One (your Name)
Tinie Tempah - Miami 2 ibiza
Usher - More
Flo Rida - Turn Around + Club can´t handle me

Ganska klyschig träningslista - men jag gillart!
Jag brukar lyssna på olika låtar varje gång jag tränar, annars får man in vissa låtar som träningslåtar och då blir det bara jobbigt att lyssna på dem. Om ni har några bra låtar, tipsa gärna! Behöver lite inspiration!
Ha en mysig söndag och fortsatt trevlig vecka!
Puss Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0