Hemma från en hel veckas slalom och afterski!

Hej allihopa!

Ni har inte hört så mycket från mig den senaste veckan, vilket beror på att jag har tagit en veckas paus från skolan och begett mig med 9 galna personer till skidorten St Anton i Österrike! Där har vi gått upp tidigt på morgonarna för att åka slalom i de breda backarna i Alpernabergen. Det talas om att skidåkning ger god kondition, men vår skidåkning har ändå kompenserats med lite alltför mycket galen men underbar afterski. Aja, vi får se hur det artar sig!

Tråkigt nog har jag fått ont i halsen och känner mig lite seg i kroppen, så träningen för min del nästa vecka blir väldigt lugn.

Vi hörs senare, kram skidåkaren och afterskiaren Hanna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0