Stepintervall!

Jag ber om ursäkt för min dåliga uppdatering! Den här veckan har jag hunnit med:

Måndag:
Spinning - 55 minuter
Tisdag: Afro       - 55 minuter
Onsdag (idag):Gotta mig själv med fika tillsammans med Therese

Imorgon ska jag prova på någonting nytt! Jag ska nämligen för första gången testa att på gå ett stepintervall pass... Hur ska detta gå?

Definition av Stepintervall: (enligt @fokusfriskvård)

Här varvas konditionsträning med effektiv styrketräning. I konditionsdelen finner du enkla steg upp och ner på stepbrädan. I styrkedelen använder du den egna kroppen och vikter.En klass för dig som gillar enkel lite tuffare kondition och styrketräning. Avslutas med nedvarvning och stretch.

Det låter ju hur bra och jobbigt som helst!!!

På fredag ska jag som vanligt gå på power + cor pass (30x30)!!! Pumpa nu gubbar!!!



Spänniskram från Hanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0