så var det måndag igen

Veckorna rullar på som aldrig förr, och träningen planeras in i vardagen. Flyttade även för några dagar sedan vilket resultar i att jag ny för tiden endast bor 3 min från gymet med cykel. Inte helt fel! Elin lovade en utvärdering av afro-dansen som vi var på förra tisdagen , men det kommer väl skulle jag gissa.

Däremot blev det ett core pass och  löpning för mig idag, riktigt skönt! Förra tisdagen bytta jag som sagt ut den gamla hederliga step-passet mot afro, kul var det men imorgon måste jag återgå till rutinerna . Step på tisdag är liksom inbankat i huvudet och alldeles för roligt för att bytas ut. För man får inte glömma att det måste vara roligt att träna , det är det viktigaste annars kommer man aldrig finna motivationen till att ta sig till gymet.

Tänkte bjuda på en bild från power och core i fredags, träffade Mark utanför gymet och drog med honom på passen. (självklart befann sig även mina träningspolare Hanna och Elin på där) så man kan säga att hela skaran var samlad. /Erika


Mark redo för power

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0