Power och Core

Jag och Hanna var väldigt duktiga idag. Efter skolan skuttade vi glatt till Nautilus för ett pass power och direkt efter ett pass core. Power är träning med skivstång och core är träning för magen samt rygg. Mina armar är helt slut och magen svider till lite halvt när jag ska resa mig upp ur soffan. Jag tycker att det är svårt att pressa mig till max när jag gymmar själv, men på pass så är man nästan tvungen att hålla ut och pressa sig, går inte att lägga av när alla andra kör. Träna på en fredag är en toppen start på helgen! Jag tror jag är som gladast när jag har tränat. Ikväll ska också själen få må bra med liiite godis och mysiga tjejer!  Imorgon är det inplanerat en löptur för mig.
Trevlig helg
Elin
Starke Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0