Förlåt förlåt förlåt...

Hej Kära vänner!

Jag har varit urusel på att uppdatera bloggen samtidigt som jag har varit väldigt dålig på att träna. Allt detta beror förstås på vår underbara skola...! FÖRLÅT!

Idag ska jag gymma för första gången på jätte länge.. Det ska bli jättekul faktiskt. Jag tänkte börja med att springa i ett högt och stabilt tempo i cirka 30 minuter. Sedan tänkte jag träna axlar, armar, rygg och kanske lite mage. Och självklart varvar jag ner med 5 minuters löpning i lugnt tempo.

Jag har inte nämnt detta tidigare men jag har på senaste tiden haft lite problem med mitt knä och då jag, Erika och Elin var på hälsomässan i Stockholm förra fredagen så fick jag en "diagnos"  ,på ett hälsotest som vi gjorde, att när jag har helt sträckta ben så lutar knät lite för mycket in... aja vet inte hur jag ska förklara, kolla nästa gång på mina ben när dom är utsträckta så kanske ni förstår (?). I vilket fall som helst så trodde den här kvinnan som hjälpte mig att det kanske var en orsak till att jag har ont i knät då jag tränar. Fast jag vet inte om jag litar på henne.. för nu har det kommit fram efter lite undersökninar om den här hälsotestet att det meste som vi gjorde inte är rimligt.. Vi ska prata mer om hälsomässan förhoppningsvis senare!

Så förlåt än en gång för att jag är en dålig "bloggerska"!


Jag är däremot inte kobent om ni tror det som Lotta här på bilden!/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0